Дээд боловсролын сургалтын үйл ажиллагаа

Маргадтамир ХХК нь дээд боловсролын үндсэн чиглэлээр мэргэжлийн боловсон хүчин бэлтгэх зорилгоор бакалаврын 6 хөтөлбөр, магистрын 1 хөтөлбөрийг хэрэгжүүлэн ажиллаж байна. Бакалаврын сургалтын хөтөлбөрүүд нь боловсрол, байгалийн ухаан, инженерчлэл болон нийгмийн ухааны чиглэлд төвлөрч, орон нутгийн болон улсын хэмжээнд эрэлттэй мэргэжилтэн бэлтгэхэд чиглэгдсэн байдаг.

Бакалаврын түвшинд дараах хөтөлбөрүүд хэрэгждэг:

  • Багш, бага боловсрол – бага ангийн багш бэлтгэх онол, арга зүй
  • Багш, сургуулийн өмнөх боловсрол – СӨБ-ийн багш, хөгжил төлөвшлийн чиглэлийн мэргэжил
  • Багш, физикийн боловсрол – байгалийн ухааны чиглэлийн гүнзгий мэргэжил
  • Экологи – байгаль хамгаалал, экосистемийн үнэлгээ, мониторинг
  • Барилгын инженер – инженерийн зураг төсөл, барилгын бүтээлцэлийн тооцоо
  • Эдийн засаг – санхүү, эдийн засгийн шинжилгээ, бизнесийн орчинд ажиллах чадвар

Магистрын түвшний сургалт нь одоогоор Боловсрол судлалын хөтөлбөрөөр явагддаг бөгөөд энэ нь боловсролын бодлого, сургалтын хөтөлбөрийн хөгжил, судалгааны арга зүйд мэргэшсэн дээд түвшний мэргэжилтэн бэлтгэхэд чиглэдэг.

Дээд боловсролын эдгээр хөтөлбөрүүд нь сургалтын чанарын стандарт, магадлан итгэмжлэлийн шаардлагад бүрэн нийцсэн бөгөөд сургалтын агуулга нь онолын болон практик чадварыг хослуулсан бүтэцтэйгээр хэрэгждэг.

Хүний нөөцийн чадавхи

Маргадтамир ХХК нь дээд боловсролын байгууллагад тавигдах хүний нөөцийн шаардлагыг бүрэн хангахуйц, мэргэжлийн өндөр чадамжтай багш, судлаачдын бүрэлдэхүүнтэйгээр үйл ажиллагаагаа явуулж байна. Багшлах боловсон хүчинд 7 доктор, 11 профессор болон дэд профессор, мөн 40 гаруй магистр зэрэгтэй багш нар ажиллаж байгаа нь сургалтын хөтөлбөрүүдийг мэргэжлийн өндөр түвшинд хэрэгжүүлэх чадамжийг бүрдүүлдэг.

Эдгээр багш нар нь онол-практикийн хичээл заахаас гадна судалгаа шинжилгээ, сургалтын хөтөлбөрийн үнэлгээ, сургалтын орчинд шинэ арга зүй нэвтрүүлэх ажлуудыг тасралтгүй хэрэгжүүлдэг. Хүний нөөцийн ийм өргөн чадавхи нь манай байгууллагын сургалтын чанарыг тогтвортой өндөр түвшинд байлгах үндэс болдог бөгөөд сургалтын хөтөлбөрийн хэрэгжилт, төгсөгчдийн чадвар, сургалтын дотоод чанарын хяналт зэрэг бүх үзүүлэлтүүд нь тендерийн шаардлагад бүрэн нийцдэг.